Sunday, June 29, 2008

FELLING !!!


selamat pagi/petang/mlm(bg sesapew yg nk bace n terbace BLOG diaryromeojr nie padew waktu mlm) kepadew smue rakan2 yg mengharap kn aku mengUPDATEkn blog aku ni...


sebenarnyew aku byak citew yg bnk aku LUAHkan kat blog aku nie..


tp disebabbkn aku sangat BZ dan tahap KEMALASAN yg melande membantotkn hasrat aku..HUAHAHAHHA!!!!


ehmm papew pown mmg byak yg terjadi selamew aku x mengUPDATE blog ku ini huhuhuhuuh~!!


DAN YG TERBARU ialah SABTU mlm yg lpas,aku rasew nie ar kejadian yg pling x best sepanjang aku kwn ngan S name sebenar...!!!


CITe nie start masew aku ngan kengkawan aku g POpPy iaitu port atau pengkalan utk kami berJIMBA-JIMBAAN selalu..ehmm kitew og smpai kat POPPY dlm kul 1 setelah ditunggu oleh membew2 aku dan PAKTAM N THA GANG...lamew gak dorang tggu aku,S name sebenar(watak utama),ash n akram(membew clubbing yg lame x berduet ngan aku) dan arie...sbb ambik akram kat KAJANG..


DRAMA bermula apabile S terjumpe ngan EX BF a.K.a BF n aku xtau apew status MAMAT 2 ngan S skang (ANSWER DiZ QUESTION DEAR)....aku dah mule rasew something yg xBEST akan BErlaKU even yg x best 2 MAYBE dari aku...


setelah lebih kurang 1 jam 25 minit S berjumpew ngan EX a.K.a BF die dan memberi kn alasan nk SETTLE prob ngan EX a.K.a BF die dan selame 1 jam 25 minit 2 ar aku mengetatkan mukew aku tp MAYBE usehe aku 2 x dpt menghalang S dari terus MENYETELkan PROB (katenye ar)...


setelah aku rasew agak lame aku bg PELUANG kat S utk meyetelkan prob die,aku telah mengambil inisetif lain iaitu utk trun kew RnB dan aku bg tau arie utk bwak semue bdk2 trun kat RnB utk join PAKTAM N THA GANG yg sedang berjimbaan tanpa henti huhuhuhuhu!!! lebeh kurang 10 minit aku dh adew kat bawah aku tanyew ash "S" kat ner n ash bg tau S still kat atas lg ngan bdk2 aku..


pas 2 mcm kebetulan plak paktam panggil aku n bg phone kat aku n suruh aku bce msg yg tertere kat phone die yg berbunyi "TOLONG HANTAR I/C AKU KAT LUAR,KAT KENARI PUTIH" yg di send BY "S"........


aku ngan keadaan benggang yg still dlm kawalan terus kuar ngan arie sbb nk cari "S" kat luar,pas pnat aku cari S aku nampak KENARI PUTIH,aku trus panggil arie n pg kat kenari 2 dgn niat nk bwak S yg dlm keadaan 30% sedar kuar dari kete 2..aku ingat bile aku dtg n ajak S kuar nk ar die ikot aku,jgn kn nk ikot aku siap berpaut kat ketew xnk kuar siap tepis tangan aku aku lg n die ckp "ONE NIGHT ONLY"..n aku rasew FRUST+BENGANG+MARAH aku bla sbb aku tkot aku x bleh nk kwal F+B+M aku (mcm blajar math ar plak) aku trus bla...(utk cerite selanjutnye pandai2 ar cari)




to S: pikir ar balik pew yg die dh bwat kat u dlu n pew yg u dh bwat utk die APEW YG U DAPAT,n u nak kew hilang membew2 mcm u hilang dlu PLEASE jgn ulang kesilapan utk kali ke dua...


3 comments:

w.a.w.a said...

takleh komen laaa.. sbb perasaan orang, orang tu je yang tau.. decision semuanya dari hati or fikiran..

zirot said...

hurmm...mak no komen uolls...semoga lps ni kejadian yg happy2 jer hendaknyer!

SarraJelita said...

Im so sorry dear....i pomiz that i wont happen again...