Sunday, September 28, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Ehmm sebulan sudah kite semua umah islam berpuasa di bulah yg mulia iaitu bulan RAMADHAN,tak ketinggalan aku pun berpuasa selama sebulan dan yg paling penting aku berpuasa penuh pada tahun ini,ehmm mungkin dari berkat kesabaran aku menahan nafsu dari mk,minom,merokok,dan yg paling byak aku tahan adelah godaan dari kwan2 yg tidak berpuasa HAHAHAHAHAHA (zirot,melat,sarra.paktam,hafiz)ehmm kalau nk aku senaraikn telampau ramai..HUHUHUHU..

Dan hari raya kali nie adalah hari raya aku yg pertama berkerja,sebab tahun2 sebelum nie aku still lg study..so tahun nie aku rase lain skit sbb semua nk kene beli pkai duit sendiri,maklum lah tahun2 lepas semue MAMA yg support..tp x pew ar aku x kesah pown sbb aku rase bangge sbb aku boleh berdikari sendiri tanpa bantuan family aku(tp kadang2 mintak gak tlong kat akak aku..heheheheh =P )

Dan dengan ini aku memohon ampun dan maaf zahir batin dari hujung rambut hingga hujung kaki dan halalkan mkn dan minom kepada family dan kawan2 yg mengenali aku..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.

No comments: